کلاس آنلاین رایگان سی روم بستر برگزاری وبینار و جلسات آنلاین

تجربه برگزاری کلاس آنلاین رایگان سی روم و وبینارهای موفق در سی روم

کلاس آنلاین رایگان سی روم بستر برگزاری وبینار و جلسات آنلاین

کمتر از یک ماه بعد از شیوع بیماری کرونا اولین نسخه از سامانه کلاس آنلاین سی روم راه اندازی شد. نسخه اولیه به صورت آزمایشی با عنوانی دیگر اجرا شد. در همان روزهای نخستین تست سامانه به ظرفیت عظیم آن پی بردیم و به دنبال گسترش کار و ایجاد بستر استفاده عمومی از آن بر آمدیم. انتخاب برند سی روم و شخصی سازی های بیشتر و توجه بیشتر به رابط کاربری اولویت های اول توسعه این سامانه بودند.

کلاس آنلاین سی روم به سرعت توانست مورد توجه قرار بگیرد و به دلیل گسترش کار و بالارفتن تعداد کاربران توسعه زیرساخت ها و افزایش قدرت سرورها به عنوان یک نیاز اساسی در دستور کار قرار گرفت. روند توسعه و تکمیل سامانه همچنان در حال طی شدن است و در حال حاضر با تقویت سرور ظرفیت میزبانی از تعداد زیادی از کاربران فراهم شده است.

کلاس آنلاین رایگان سی روم

هر آنچه از یک کلاس حضور انتظار دارید را می توانید در سی روم دنبال کنید. از گفتگوی همزمان بین شرکت کنندگان تا به اشتراک گذاری فایل و مشاهده چندین ویدیو در لحظه. امکان ضبط جلسات در سمت سرور وجود دارد و در صورت قطع شدن اتصال کاربران یا افراد نگرانی از بابت از دست رفتن محتوا ارائه شده وجود نخواهد داشت.

با توجه به استفاده از سرور ایرانی ترافیک مصرفی کاربران نیم بها محاسبه می گردد که کمک بزرگی برای استفاده پایدار کاربران از این سامانه خواهد بود.

استفاده کاربران از این سامانه رایگان است و برای اطلاعات بیشتر و مشاهده جزئیات به سایت کلاس آنلاین رایگان سی روم به آدرس www.croom.ir مراجعه نمایید.